В Німeччині пoчнуть будувaти цілий рaйoн бeз мaшин. Aмбітний прoeкт нa 40 будинків у пeрeдмісті Бeрлінa aдaптують виключнo угоду кому) пішoxoдів тa вeлoсипeдистів, aлe чи мoжe тaкe житлo стaти пoпулярним в Укрaїні?
Нeщoдaвнo у Німeччині oгoлoсили прo будівництвo цілoгo рaйoну – плoщeю 16 гa – бeз aвтoмoбілів. У нoвoму пeрeдмісті Бeрлінa з’являться oдрaзу 40 будинків, a пeрeсувaтися мeшкaнці будуть трoтуaрaми тa вeлoдoріжкaми. Угоду кому) aвтoмoбілів зрoблять вeликі пaркoвки зa мeжaми рaйoну.
Тaкa кoнцeпція мaє дeкількa пeрeвaг в (видах житeлів вeликиx міст.
Aвтoмoбілі є гoлoвними чинникaми шумoвoгo зaбруднeння у мeгaпoлісax. Якщo ж у цілoму рaйoні плoщeю 16 гeктaрів нe будe мaшин, мeшкaнці змoжуть нaсoлoджувaтись тишeю бeз фонових звуків від покришок, гальм та двигунів.
Також оторвановка обіцяють зробити дуже екологічним – навіть режим опалення буде виробляти мінімально можливу кількість вуглекислого газу. Внаслідок чого мешканці зможуть дихати якісним повітрям та відкривати вікна для провітрювання, не переймаючись помощью можливе забруднення.
Нарешті, у такому районі если вищий рівень безпеки с целью дітей або літніх людей, які ровно не потраплять під железный конь автомобіля прямо біля власного під’їзду.
Чи спрацювала б подібна концепція в Україні?
У Києві є кейси забудови міста цілими мікрорайонами. Та апория парковок там якраз дуже актуальна. Якщо говорити оборона «економ» і «комфорт» класи, покупці такого житла мало-: неграмотный дуже охоче віддають по мнению 10-20 тисяч доларів из-за одне паркомісце. Це котома, яку можна порівняти з купівлею зайвої кімнати у новобудові. Коль ж зводять одразу район, закавыка заставлених проїздів та дефіциту місця стає дуже актуальною.
В Японії з цим розібрались доволі попросту – там кожен покупець автомобіля має також заздалегідь придбати собі місце во (избежание парковки, інакше тобі не мудрствуя лукаво не продадуть транспортний засіб. Натомість в Україні трендец ще йде боротьба між власним комфортом – залишити машину під вікнами та громадським. Частіше в ній програють пішоходи та мами з колясками, які беспритязательно обходять автомобілі, залишені економними шукачами власних зручностей.
Другий чинник – це якість громадського транспорту. Коль людина обирає квартиру у передмісті Берліна — це означає, що, навіть кроме машини, вона планує дістатись нате роботу максимум за 45-50 хвилин. 5 днів для тиждень автомобіль буде стояти получи парковці і лише на вихідних людина їздитиме получи власному транспорті за великими покупками нежто в інші місця на відпочинок.
Проте чому містяни з машинами у Берліні обирають громадський транспорт?
Влітку 45-50 хвилин поперед роботи людина буде їхати в автобусі чи подземная (трасса з кондиціонером, а взимку пересуватися у теплому транспорті, -де завжди працює опалювання, і жодних затримок ли кілометрових черг на маршрутку від місцевого перевізника-монополіста. Якщо робота розпочинається о 9 годині ранку — це означає, що вийти з квартири исповедь о 8:10. І тобі не потрібно більше, ніж 5 зайвих хвилин.
Получи жаль, в українських містах, якість громадського транспорту залишає бажати кращого. Личный состав, які мають від 50 тисяч доларів ради купівлі квартири, навряд будуть хотіти жертвувати власним комфортом та добиратись сверху роботу з трьома пересадками, чергами, та витрачати возьми все про все півтори години в Водан бік.
З одного боку, це дуже класна історія з точки зору забудовника, який тримає ревизия не лише над окремими будинками та територією навколо, але й розробляє цілі вулиці, набирає миманс комерційних орендарів та формує простір на життя разом зі школами, дитячими садочками та іншими громадськими місцями. Мелодично, кожен будівельник мріє збудувати такий пространство.
З іншого боку, чимало переваг стають доступні про покупців більш пізніх черг. Наприклад, нате самому старті проекту забудовник може одразу укласти договір з великим супермаркетом. Проте лабаз відкриється лише після введення в експлуатацію другої-третьої черги та заселення більшої частини мешканців, если буде достатня кількість потенційних покупців. Задолго. Ant. с цього люди будуть змушені їздити следовать продуктами далі або купувати їжу в маленьких магазинчиках, нерідко по (по грибы) дещо вищими цінами.
Це стосується також спортивних залів, перукарень та інших об’єктів інфраструктури. Тобто, перші мешканці такого району маловероятно зможуть відмовитись від автомобіля. Адже більшість інфраструктури если знаходитись за межами комплексу. Чрез 5-7 років, коли мікрорайон если збудовано більше, ніж держи половину, мешканці вже зможуть дійсно відчувати більшість із заявлених переваг.
Бери противагу цьому, якщо новий будинок з’являється посередині вже обжитого району, його мешканці з першого дня можуть ходити у спортивні зали, барбершопи нежто магазини поруч. Для багатьох жителів — це набагато більш цінний досвід, аніж можливість жити в окремому зручному районі, проте лише помощью 5-7 років.
Сучасний тренд, який може зламати існуючі перестороги – це відмова частини компаній від офісного режиму. Працюючи із дому, людина може малограмотный витрачати години на в сторону щодня. Для певного прошарку покупців, знижується привабливість локацій неподалік від транспортних розв’язок. Натомість вони починають обирати місця з меншим рівнем шуму та чистішим повітрям. З іншого боку, навіть одним заходом достеменно невідомо, наскільки тренд стане масовим та чи маловыгодный повернуться більша частина компаній в офіси після завершення тривалого карантину — выше рік або пізніше. Отже, оцінити реальне перетікання попиту сверху житло, не орієнтоване держи транспорт, поки важко.
Прогресивні будівельники исстари розуміють, що треба створювати безвыгодный квадратні метри, а стиль життя. Сьогодні це нововведение стає як ніколи актуальним чтобы всіх без виключення забудовників, а ринок вимагає продавати покупцям готові рішення про життя. У тому числі, по (по грибы) прикладом розвитку європейських урбаністичних трендів. Раньше речі, компанія Perfect Group просто-напросто зараз працює над створенням подібного району, який збудують возьми 9 га землі. Цілком можливо, з иной раз у багатьох українських містах будуть будуватися райони як после берлінським, так і за українським концептами.
Оставить комментарий
Вы должнывойтичтобы оставить комментарий.