Відoмий швeдський ритeйлeр IKEA нaцілився нa пoшук нeруxoмoсті у цeнтрaльниx рaйoнax єврoпeйськиx стoлиць. Чoму кoмпaнія, якa нeщoдaвнo нaрeшті вийшлa в Укрaїну, змінює мoдeль рoзвитку, a тaкoж пoлює нa дoрoгу нeруxoмість, якa нe втрaтилa вaртість нaвіть під чaс пaндeмії.
Нeщoдaвнo eкспeрти пoмітили aктивізaцію швeдськoгo гігaнтa тoргівлі мeблями й тoвaрaми интересах дoму – IKEA нa ринку єврoпeйськoї кoмeрційнoї нeруxoмoсті. Прoтe якщo зaзвичaй кoмпaнія будує влaсні вeликі тoргoві цeнтри зa мeжaми міст, тo зaрaз вoнa шукaє тoргoві плoщі в престижних центральних районах європейських столиць. Варто зазначити, що нерухомість, яка цікавить IKEA, без- втратила у вартості з початку 2020 року. Однак шведська компанія весь одно готова вкладати кошти в хороші локації в мегаполісах.
После-перше, такі кроки можуть бути частиною нової стратегії IKEA, коль компанія адаптується до подальшого зростання популярності онлайн-торгівлі. Миряне все більше купують в інтернеті, в тому числі меблі та великі речі пользу кого дому. Тому для ритейлера важливо мати розгалужену мережу магазинів і складів, щоб ефективно та швидко здійснювати доставки. Також менші формати площею у декілька тисяч квадратних метрів та розташовані у міських районах можуть працювати из-за принципами шоу-руму, куди клієнти приходять мало-: неграмотный для того, щоб купити та одразу забрати меблі, а подивитися нате товар і далі замовити доставку. У цьому випадку близькість впредь до клієнта є дійсно ключовим фактором. Сьогодні приставки не- кожна людина захоче їхати целых за місто та витратити щонайменше половину вихідного воскресенье на придбання столу, якщо можна прямо зайти в магазин на 10 хвилин під минута прогулянки містом та замовити доставку получай зручний час в будь-яких понедельник тижня.
Примітною деталлю є тетуня, що компанія зараз шукає локації у центральних районах європейських столиць, хоча вартість такої нерухомості безвыгодный знизилась на фоні пандемії. Найімовірніше, це можна пояснити тим, що в IKEA сподіваються бери швидке закінчення ситуації з коронавірусом та відсутність затяжної кризи, а тому передбачають у майбутньому лише подорожчання нерухомості.
Що стосується України, навесні IKEA вийшла нате вітчизняний ринок після років анонсів та постійних переносів. Поки вона представлена лише українською версією онлайн-магазину. Покупці можуть подивитись получи товари від шведського виробника держи сайті та замовити їхню доставку. Компанія запланувала відкриття й першого фізичного магазину, але воно, найімовірніше, відбудеться вже у 2021 році. Також, попри активізацію IKEA в роботі з нерухомістю в Європі, Україна навряд ли може розраховувати на попадання предварительно списку країн, які отримають хороші інвестиції від шведського бренду.
Ще предварительно свого виходу на ринок України, в IKEA говорили для плани вкласти понад 2.5 мільярди доларів у розвиток торгової мережі та будівництво торгових центрів. Згодом IKEA зіткнулась із рука об руку труднощів у процесі придбання та оформлення земельних ділянок. Фактично, разом її потенційна модель розвитку в Україні серйозно відрізняється від європейської. После низку проблем, компанія може значно знизити обсяги інвестицій та заходити в спільні проекти як любовник або навіть просто орендатор. Зважаючи индигенат «якоря», ціна за оренду на IKEA навряд буде високою.
Це означає, що українська економіка серйозно недоотримає в грошах. Замість початкових вкладень у будівництво возьми понад 2.5 мільярдів доларів, компанія если просто використовувати зароблені в Україні кошти получай оплату поточних витрат. З урахування мультиплікатора будівництва, можна говорити для загальні економічні втрати возьми рівні в декілька разів більше, аніж навіть передбачений рівень інвестицій.
Ситуація з IKEA є хорошим прикладом важливості прозорих умов в секторі будівництва, видачі дозволів та земельного впорядкування. Залпом компанія показує зацікавленість в різноманітній нерухомості в Європі та готова вкладати величезні кошти у розвиток власної мережі. Тоді як Україна має відносно невисокі шанси потрапити в объединение держав, куди IKEA вкладатиме кошти, потому что раніше компанія вже зіткнулась туточки із рядом серйозних проблем. Щобільше, сьогодні компанія може бути лакмусовим папірцем на інших потенційних інвесторів в нашу економіку. Залежно від того чи зіткнеться IKEA с новими проблемами частина інвесторів може також вирішити вкладати гроші в розвиток виробництв та розвиток мереж в Україні ли навпаки обрати альтернативні більш передбачувані напрямки.
Серед позитивних моментів IKEA продає товари чтобы будинків та меблі, які мають попит під период активізації сектора житлової нерухомості, коль люди шукають кращі квартири, купують нерухомість та облаштовують нові оселі. Весь це відбувається під часок фази економічного зростання. Якщо компанія одним махом готова переплачувати за преміальні локації у великих містах, так її менеджмент має достатні підстави передбачати відносно швидке завершення пандемії та перехід економік предварительно стійкого зростання. Отже, такі рішення є проявом позитивних очікувань бізнесу, які дозволяють українцям також сподіватись в якнайшвидше відновлення економіки та активний розвиток сегмента житлової нерухомості.
Оставить комментарий
Вы должнывойтичтобы оставить комментарий.